Hejsan, och Välkommen till Dejan`s & Helena`s Blogg!

Denna Bloggen är en spegling av ett gift pars liv. Helena och Dejan.

Helena är Svensk medborgare. Gifte sig när hon var gravid med en barndomsvän när hon var 21. Dom fick 2 barn och köpte hus i Grästorp. Det funkade inte riktigt så Helena gick vidare med sitt liv.



Den 3 November 2007 blev hon tillsammans med Dejan. Dom är i dag gifta och har en gemensam dotter, Lovisa Milicevic. Dejan Kämpar för att få vara i Sverige, han befann sig under Helnas graviditet i sitt hemland Serbien men kom tillbaka lagom till förlossningen. Nu bor dom alla tre i ett hus utanför Grästorp tillsammans med Helenas mamma och en hand full katter. Hon har sina tidigare barn till och från på helger och i bland längre perioder.

R.I.P Pappa 20-Okt 2009

Om mig

Mitt foto
Bor i en liten ort som heter Grästorp. Är gift och har 3 barn en pojk på 6år en tös på 5år och en tös på 7mån. Gillar att vara me mina barn, kan vara lite busiga men dom kan oxå vara helt underbara...=) Hatar allt som har med ondska att göra.

11 mars 2010

glad

Nu är det kväll och skall titta på ghost whisper.
Har vart på föräldrarmöte i dag för min son och han va duktig och då blev jag glad att höra de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar